Vanaf het intakegesprek voelde ik me gehoord en begrepen

Wat mij het meeste bij is gebleven zijn de momenten van inzicht waarvan ik me niet eerder bewust was. Door diverse oefeningen en gesprekken kwamen er onbewuste patronen naar boven die ik kon loslaten. Ongemerkt heb ik daardoor ook stappen vooruit kunnen zetten, vooral in mijn energie, nachtrust en de rust in mezelf. Doordat ik nu de rust heb, lukt het mij beter zaken te relativeren, wat er weer voor zorgt dat ik niet over mijn grens ga.

Ik ben ontzettend dankbaar voor de begeleiding en de manier waarop je me hebt geholpen meer bewustzijn en balans te vinden in mijn dagelijks leven.

Chantal